LS: Operation NJLJA

Igår blev jag jävligt less på mig själv. Less på mina kassa matvanor, less på min lathet och less på hur dagarna bara susar förbi mig utan att jag får någonting vettigt gjort. Så jag bestämde mig helt enkelt. Nu blir det Operation Nu Jävlar Lägger Jag Av här på bloggen!

Alltså. Jag lägger jävlar inte av med bloggen. Utan med dumheterna. Förtydligande.

Så, nu har jag börjat dagen med en dusch och lite havregrynsgröt och om en liten stund så sticker jag iväg på en promenad. Jag rapporterar senare om dagens förehavanden.

Puss tills dess.

Kommentarer
Postat av: Ivona Tinkle

Åh!!! Jag vill också vara medlem i NJLJA(MDHD), starting at once! Jag är bara så jääävla sugen på en dammsugare dock, men lyckligtvis renskrapade jag förrådet igår så där finns det ingenting att hämta!

2008-04-19 @ 13:03:12
URL: http://www.ingentingatt.se/wp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0