LS: Operation NJLJA - dag två

Dagens

Frukost: Havregrynsgröt med mjölk
Lunch: Subwaymacka och juice
Middag: Pastasallad
Motion: ca 1 timmes promenad
Känsla: Inget sötsug på förmiddagen, dock brutal huvudvärk kring lunch och innan middagen ett toksug efter cola som jag stod emot. Fortfarande för trött för att städa, men jag ska göra ett ryck imorgon efter skolan.

Imorgon, i bästa fall:

- Uppstigning klockan åtta
- Frukost: Havregrynsgröt med mjölk
- Lunch: Pastasallad
- Middag: Eventuellt lasagne
- Motion: Fram och tillbaka till skolan, ca 8 km tur och retur om jag räknat rätt. Lånar eventuellt Stjärn-Jerrys cykel.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor värde 650 kr !

Länka jätte gärna till tävlingen också!

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-21 @ 11:01:22
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0